2015/01/08

Újratervezés

2 évvel ezelőtt indítottam útjára ezt a blogot, hasonló megfontolásból. Sajnos akkor nem volt túl hosszú életű ez a kezdeményezésem.
Azóta azonban sok minden változott körülöttem, a munkámban is, a feladataim is sokrétűbbek lettek. Több területen is folyamatosan képzem magam és elhamdulilleh sikeresen teljesítem a kihívásokat. A siker egyedül Allahtól, a Mindenható Teremtőtől van.

Ezért döntöttem úgy, hogy felfrissítem ezt a felületet és ide gyűjtöm össze az évek alatt készült munkáimat illetve azokat is, amelyek folyamatban vannak és lesznek inshaAllah.
Mivel idegennyelvű anyag rengeteg van a hálón elhamdulilleh, ez nagyon jó, de biztos vagyunk többen is úgy, hogy azért a saját anyanyelvünkön mégiscsak jobban szeretünk kommunikálni, játszani, tanulni. Ezért a közzétett anyagokat igyekszem letölthetővé tenni mindenki számára inshaAllah.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése